Campanii de marketing

OFERĂ ZÂMBETE CU FIECARE LIVRARE DE MÂNCARE IN BRAȘOV

boogIT.ro

Cel mai frumos lucru pe care il putem face ca oameni este sa-i ajutam pe cei din jurul nostru. Iar daca putem face acest lucru chiar si atunci cand vrem sa comandam mancare la domiciliu, de ce nu am face-o?

La asta s-a gandit boogiT – o platforma online, dezvoltată de la inceput pentru a ajuta oamenii si pentru a le face viata mai usoara. Printre functionalitatile de informare, planificare evenimente si rezervari online, boogiT se remarca si prin sistemul de comenzi online si livrare la domiciliu in Brasov. De fiecare data cand iti este pofta de mancare gatita, pizza, salate sau sushi si nu ai timp sa iti gatesti, poti alege sa comanzi prin boogiT de la oricare din furnizorii parteneri, iar un procent din profitul companiei se va dona automat catre HOSPICE  Casa Sperantei.

Prin acest parteneriat, boogiT isi doreste sa incurajeze oamenii sa plaseze comenzi online prin platforma web sau direct prin aplicatia mobila si sa poata astfel sa schimbe vietile celor care traiesc cu o boala incurabila. Proiectul isi doreste sa poata sustine fundatia sa ofere servicii specializate de ingrijire paliativa, concept adus prima oara in tara de Hospice.

Impreuna putem oferi zambete pacientilor cu boli incurabile prin doar cateva click-uri!

UN GEST MIC, PENTRU O FAPTĂ MARE!

Allview.ro

Allview, brandul autohton numărul 1 de smartphone-uri și tablete prezent pe piața din România, se alătură Fundației HOSPICE Casa Speranței prin proiectul “Un gest mic, pentru o faptă mare!”.

Cu fiecare produs comandat de pe site-ul www.allview.ro, clienții au posibilitatea de a dona o sumă la alegere în beneficiul pacienților care se află în grija Fundației HOSPICE.

Toate fondurile obținute prin intermediul acestui proiect vor fi folosite în sprijinul adulților și copiilor care se luptă cu o boală incurabilă.
Implică-te și tu!

CU O SMARTEXPERIENȚĂ, RENUNȚI LA INDIFERENȚĂ

SmartExperience.ro

Magazinul tău de cadouri inedite – SmartExperience.ro alege să se alăture luptei pe care mii de români o poartă zi de zi cu o boală incurabilă.

Alegând o activitate de pe platforma www.SmartExperience.ro, vei experimenta automat și bucuria de a dona 2% din valoarea coșului tău de cumpărături către HOSPICE Casa Speranței. Alege să plătești online experiența achiziționată, iar 2% din valoarea sa vor fi automat redirecționați către cei care au nevoie de acești bani.

SmartExperience este principalul magazin de cadouri inedite și experiențe memorabile din România. Platforma online pe care o pune la dispoziție îți dă posibilitatea să alegi dintre cele mai neobișnuite cadouri pentru prietenii tăi, de la salt cu parașuta sau zbor cu balonul, la rafting, plimbare cu yacht-ul, trageri cu arma în poligon sau o zi la SPA.

CU O SMARTEXPERIENȚĂ, RENUNȚI LA INDIFERENȚĂ

SmartExperience.ro

Magazinul tău de cadouri inedite – SmartExperience.ro alege să se alăture luptei pe care mii de români o poartă zi de zi cu o boală incurabilă.

Alegând o activitate de pe platforma www.SmartExperience.ro, vei experimenta automat și bucuria de a dona 2% din valoarea coșului tău de cumpărături către HOSPICE Casa Speranței. Alege să plătești online experiența achiziționată, iar 2% din valoarea sa vor fi automat redirecționați către cei care au nevoie de acești bani.

SmartExperience este principalul magazin de cadouri inedite și experiențe memorabile din România. Platforma online pe care o pune la dispoziție îți dă posibilitatea să alegi dintre cele mai neobișnuite cadouri pentru prietenii tăi, de la salt cu parașuta sau zbor cu balonul, la rafting, plimbare cu yacht-ul, trageri cu arma în poligon sau o zi la SPA.

IMPREUNA AVEM GRIJA DE INIMILE OAMENILOR

Spitalul de cardiologie CLINICCO Brasov

Incepand cu data de 1 septembrie 2015, la fiecare consultatie de cardiologie desfasurata in ambulatorul de specialitate Clinicco de pe strada Scolii nr. 8 Brasov, 1% din valoarea acesteia (1,5 lei) este directionata in sprijinul pacientilor ingrijiti la HOSPICE Casa Sperantei.

„Împreună avem grijă de inimile oamenilor“ este primul proiect prin care HOSPICE Casa Speranței va beneficia de fonduri generate de servicii medicale realizate în cadrul unei clinici private.

Toate fondurile obținute prin acest parteneriat vor fi folosite în sprijinul copiilor și adulților care înfruntă o boală incurabilă.

LUCRURILE BUNE VIN NATURAL

Vegis

Incepand cu 1 septembrie 2015, la fiecare comanda achizitionata de pe site-ul www.vegis.ro, clientii au posibilitatea de a dona si o suma la alegere catre pacientii ingrijiti la HOSPICE. Donatia se poate realiza atat la livrarea comenzii, cat si in momentul efectuarii platii online.

Dincolo de coltisorul plin de plante si alimente sanatoase din magazinul online, Vegis pune la dispozitia clientilor o modalitate prin care acestia pot sustine serviciile fundatiei noastre.

Campanii de marketing din trecut

Mulţumim tuturor companiilor care ne-au fost alături de alungul vremii printre care: Myticket, Sigurec, Băcănia Veche, Preda Publishing, Mandra Chic, Whittard Chelsea Romania și nenumărate altele.