HOSPICE Casa Speranței angajează Fundraiser în cadrul Centrului de îngrijre din București

Fundraiserul are rolul de a mobiliza resurse din comunitate pentru a asigura sustenabilitatea financiara a HOSPICE Casa Sperantei prin promovarea organizatiei la nivel local si national, prin dezvoltarea si implementarea de programe de fundraising si prin stabilirea de relatii pe termen lung cu donatorii.

 Principalele responsabilitati ale postului:

  • Identifica potentiali sponsori si alti parteneri care pot sustine activitatea fundatiei;
  • Face abordari directe si prezentari pentru obtinerea de sponsorizari in bani, produse sau servicii, pentru obtinerea de donatii salariale sau recurente;
  • Dezvolta relatiile cu companiile si persoanele fizice care sustin fundatia, urmarind crearea unui parteneriat echitabil si pe termen lung;
  • Coordoneaza proiecte (campanii sau evenimente) si face parte din echipa de suport al proiectelor cuprinse in planul de fundraising pentru anul in curs;
  • Planifica, deruleaza, raporteaza și evalueaza programele de fundraising pe care le coordoneaza;
  • Identifica oportunitati si cauta idei pentru dezvoltarea de noi programe de fundraising;
  • Colaboreaza cu echipa de comunicare pentru dezvoltarea materialelor de comunicare necesare implementarii proiectelor;
  • Colaboreaza cu coordonatorul de voluntari si cu echipa de voluntari in organizarea de evenimente si implementarea de campanii;
  • Contribuie la elaborarea planului anual de fundraising (bugetul de venituri din programele de fundraising si cheltuieli pentru fundraising, atragerea unui numar planificat de donatori si sponsori noi);
  • Contribuie la programul permanent de cultivare si dezvoltare a unei baze de donatori ai fundatiei;
  • Opereaza zilnic in baza de date si inregistreaza corect si complet contactele efectuate si mentine legatura cu contactele pe care le-a initiat, trimite scrisori de multumire, materiale informative si la nevoie documente si rapoarte catre donatori si sponsori;
  • Promoveaza HOSPICE Casa Sperantei la nivel local si national, avand la baza viziunea, misiunea si valorile organizatiei;
  • Participa/organizeaza (la) sedinte interne periodice;
  • Alte sarcini trasate de managerul direct;

Cerinte generale și aptitudini:

  • Absolvent al unei forme de invatamant superioare;
  • Experienta anterioara pe o pozitie similara sau in domeniile Marketing, Vanzari, Relatii Publice prezinta un avantaj;
  • Abilitati foarte bune de comunicare verbala si scrisa (coerenta si corectitudine in scris si exprimare)
  • Limba engleza scris si vorbit la nivel avansat;
  • Abilitati bune de networking si interpersonale;
  • Abilitati foarte bune de persuasiune, capacitate de a solicita sprijin direct pentru fundatie (donatii in bani, servicii, materiale etc.);
  • Capacitate de a vorbi in fata publicului;
  • Abilitati bune de organizare si coordonare;
  • Dinamism, spirit de echipă, proactivitate, creativitate;
  • Orientare catre rezultate;
  • Capacitatea de a respecta termene limita;
  • Cunostinte bune de operare PC MS Office;
  • Carnet de conducere categoria B;

Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te poartă zâmbind către birou, te invităm să ne cunoaștem!

 Trimite CV-ul tău și scrisoarea de intentie la gabriela.tokes@hospice.ro , până la data de 20 februarie 2017.