Fundatia HOSPICE Casa Sperantei –Bucuresti angajeaza Asistent Director Executiv

Cerinte generale:

–          studii superioare

–          experienta minim 2 ani

–          foarte bune abilitati de comunicare

–          cunostinte bune operare PC MSOffice (Word, Excel, navigare internet, Outlook);

–          cunostinte avansate de limba engleza

 

Descrierea postului:

–   indeplineste activitati de secretariat si asistenta, suport managerial acordat Directorului Executiv;

 Principalele responsabilitati ale postului:

–          preluarea corespondentei electronice a Fundatiei, formularea si transmiterea  de raspunsuri si redistribuirea mesajelor catre persoanele carora li se adreseaza si care pot raspunde corespunzator la acestea; se asigura ca raspunsurile sunt trimise in timp util.

–          redactarea corespondentei  necesare desfasurarii activitatii zilnice;

–          organizeaza si gestioneaza activitatea de registratura generală;

–          asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;

–          organizare/coordonare agende in vederea stabilirii sedintelor; oferirea de sprijin in organizarea sedintelor si redactarea proceselor verbale;

–          pregatirea, promovarea si organizarea, sub indrumarea persoanelor  responsabile, a intalnirilor (sedinte, ateliere de lucru, prezentari produse, videoconferinte, cursuri etc.);

–          faciliteaza si eficientizeaza procesul de comunicare interna

–          elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;

–          realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern;

–          oferirea de sprijin in pastrarea evidentei, completarea  materialelor de SSM si SU;

–          la solicitare, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact, organizarea vizitelor si programelor pentru persoanele din afara HOSPICE-ului cu interes in activitatea echipelor;

–          participarea la evenimente educationale, in concordanta cu abilitatile si cunostintele dobandite;

–          la solicitare, organizarea procesului de recrutare si selectie a personalului din zona clinica;

–          facilitarea si organizarea relatiei cu partenerii externi implicati in colaborari in domeniul serviciilor pentru pacienti si familii.

–          mentinerea relatia cu echipa de management a Fundatiei;

–          organizarea sedintelor de Consiliu Director, intocmirea minutelor si diseminarea informatiei;

–          mentinerea legaturii cu membrii Board of Trusteer al Fundatiei;

–          oferirea suportului permanent Directorului Executiv si membrilor Consiliului Director.

 

Puteti aplica pentru acest post trimitand un CV si o scrisoare de intentie la adresa de email: recrutare@hospice.ro