Candidatul ideal

Asistentul de fundraising va lucra în strânsă colaborare cu echipa fundraising, echipă care are rolul de a mobiliza resurse din comunitatea business pentru a asigura sustenabilitatea financiară a HOSPICE “Casa Speranței” prin promovarea organizației la nivel local și național, prin dezvoltarea și implementarea de programe de fundraising și prin stabilirea de relații pe termen lung cu donatorii.

Cerințe generale:

Absolvent al unei forme superioară de învățământ;

Experiență de lucru cu baze de date, bune abilități de operare PC, cunoștințe solide de Microsoft Excel;

Limba engleză scris/vorbit nivel mediu/avansat;

Bune abilități organizatorice, dinamism, spirit de echipă, proactivitate, creativitate;

Bune abilități de comunicare verbală și scrisă, interpersonale;

Capacitate de soluționare a problemelor apărute și răbdare pentru documentare, capacitate de concentrare și atenție sporită;

Persoană organizată, atentă la detalii, capabilă să-și gestioneze timpul eficient și să lucreze sub presiune;

Capacitatea de a lucra bine în echipa și bune abilități de relaționare cu persoane reprezentând diferite niveluri ale organizației;

Focusare pe rezultate;

Capacitatea de a respecta termene limită;

Disponibilitate pentru a lucra peste program și în weekend, când situația o cere.

 

Principalele responsabilități ale postului:

Colaborează îndeaproape cu echipa Departamentului Fundraising pentru activitățile de strângere de fonduri;

Menține legătura cu donatorii implicați în campaniile de fundraising;

Participă la organizarea evenimentelor coordonate de Departamentul Fundraising;

Planifică, derulează, raportează și evaluează activitățile de fundraising pe care le coordonează;

Contribuie la programul permanent de cultivare și dezvoltare a unei baze de donatori ai fundației;

Operează zilnic în baza de date și înregistrează corect și complet contactele efectuate și ține legătura cu contactele pe care le-a inițiat, trimite scrisori de mulțumire, materiale informative și, la nevoie, documente și rapoarte către donatori și sponsori;,

Promovează HOSPICE “Casa Speranței” la nivel local și național, având la bază viziunea, misiunea și valorile organizației;

Respectă regulamentele, metodologiile şi procedurile de lucru din cadrul organizaţiei;

Îndeplinește alte sarcini trasate de managerul direct.

 

Beneficii

Pachet salarial;

Activitate într-un mediu plăcut și profesionist, alături de o echipă tânără și dinamică;

Posibilitatea de formare și instruire permanentă;

Acumulare de experiență și posibilități de promovare în interiorul organizației;

Oportunități de networking în mediul business și ONG din România.

 

Puteti aplica pentru acest post trimițând un CV și o scrisoare de intenție la adresa de email: hr@hospice.ro.

 

Descrierea companiei

HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România. HOSPICE este cea mai mare fundație din țară care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.

Organizația are două centre cu servicii integrate, în Brașov și București, și echipe mobile în Făgăraș și Zărnești, pentru îngrijirea persoanelor diagnosticate cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere. În cei 25 de ani de existență, HOSPICE a adus alinare și speranță pentru peste 22.000 de copii și adulți cu boli incurabile.

HOSPICE Casa Speranței dezvoltă îngrijirea paliativă la nivel național și internațional prin informare, prin programe educaționale dedicate profesioniștilor, pacienților și comunității și prin îmbunătățirea legislației în materie.

Pentru mai multe informații, accesați www.hospice.ro