Cerinte

  • Studii superioare in domeniul economic;
  • Cel putin 3 ani experienta in contabilitate;
  • Cunostinte minime de legislatie financiar-contabila si cod fiscal;
  • Buna cunoastere a utilizarii MS Office (Word, Excel);
  • Seriozitate, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
  • Persoana organizata, meticuloasa, atenta la detalii, dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva
  • Cunostinte soft CIEL – constituie avantaj

Norma de lucru: full time, 8 h/zi

Durata contract: nedeterminata

Responsabilitati:

  • Intocmeste zilnic registrul de casa in lei si valuta si inscrie in registre operatiunile efectuate (dispozitii de incasare/plata,deconturi, chitante );
  • Asigura plata avansurilor sau a oricaror plati in numerar, aprobate de persoanele in drept si intocmirea completa si corecta a documentelor cerute de lege;
  • Efectueaza depuneri si ridicari de numerar la/si de la banca;
  • Incaseaza sumele de bani de la donatori, sponsori etc;
  • Preia deconturile si documentele justificative pentru avansurile spre decontare si verifica intocmirea acestora conform reglementarilor legale in vigoare;
  • Verifica documentele justificative: bonuri fiscale, facturi, bilete tren, ordin deplasare, etc sa fie conforme cu legislatia din domeniu si cu procedurile interne Hospice, privind achizitiile si deplasarile,etc;
  • La sfarsit de luna/periodic, trimite la sediul social documentele contabile si cele administrative
  • Intocmeste diferite situatii si raportari
  • Intocmeste documentele de receptie pentru produsele si materialelor achizitionate
  • Centralizeaza evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar
  • Colecteaza si inregistreaza conform procedurii toate documentele financiar – contabile :facturi, receptii, consumuri, contracte, devize, acte donatii, etc
  • Tine evidenta contractelor cu furnizorii conform procedurii
  • Participa la inventarierea anuala sau ori de cate ori este necesar

 

Beneficii:

  • Tichete de masa in valoare de 40 lei, conform normei de lucru;
  • 24 zile de concediu de odihna, anual;
  • 1 zi libera aferenta zilei de nastere

 

Candidaţii interesaţi pot trimite un Curriculum Vitae la următoarea adresă de e-mail: recrutare@hospice.ro

Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

Organizatia îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidat.