Cerințe generale:

  • Studii superioare în domeniul economic, medical sau de management;
  • Cunoștințe în domeniul medical;
  • Limba engleză scris și vorbit la nivel avansat;
  • Cunoștințe bune de operare PC MS Office;
  • Carnet de conducere categoria B;
  • Abilități de planificare, implementare, conducere și control;
  • Abilități de coordonare și organizare a echipelor care asigură serviciile clinice;
  • Abilităti bune de comunicare și oratorice;
  • Persoana trebuie să aibă competența de a gestiona și manageria o echipă multidisciplinară;
  • Activitatea în domeniul medical, interacționarea cu CAS reprezintă un avantaj.

 

Descrierea postului

  • Coordonarea activității serviciilor de îngrijiri paliative oferite de Fundația Hospice în București;
  • Asigură conducerea generală și coordonarea tuturor serviciilor de îngrijire a pacienților furnizate de echipele Hospice din București; asigură continuitate în îngrijirea pacientului și a familiei prin integrarea eficientă a acestor servicii;
  • Oferă sprijin managerial pentru unitățile cu paturi, centrele de zi, policlinică, bereavement, consiliere psihologică, spirituală și departamentul social din București;
  • Oferă sprijin managerial pentru serviciile administrative (curățenie, întreținere, transport pacienți etc.), asigurându-se că standardele acestor servicii satisfac și îndeplinesc condițiile de acordare a unei îngrijiri medicale de calitate;
  • Gestionează eficient bugetul pentru serviciile din București;
  • Se asigură că toate procedurile sunt în vigoare și cunoscute în întreaga organizație;
  • Stabilește un sistem eficient de comunicare cu tot personalul din București, se asigură că personalul este informat despre schimbări, dezvoltări și activitatea Hospice-ului;
  • Dezvoltă și menține relații eficiente cu autoritățile competente în domeniul sănătății și asistenței sociale, asigurându-se că sunt respectate toate prevederile legislative în domeniu;
  • Contribuie la elaborarea, menținerea și îmbunătățirea sistemului de management al calității; respectă procedurile și protocoalele legate de acesta;
  • Răspunde de obținerea și menținerea acreditărilor în serviciile sociale și medicale;
  • Întocmește rapoarte și informări /statistici regulate pentru Consiliul Director;
  • Întocmește anual plan de management.

 

Beneficii:

  • 26 zile de concediu de odihnă, anual;
  • 1 zi liberă aferentă zilei de naștere și 1 zi liberă de Ziua Mondială a Sănătății;
  • Tichete de masă în valoare de 20 lei/zi;
  • Abonament Bookster;
  • Formare profesională constantă în domeniul paliației.

 

Candidaţii interesaţi pot trimite un Curriculum Vitae la următoarea adresă de e-mail: recrutare@hospice.ro

Numai candidații selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord.

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

Organizatia îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidat.