Cerințe generale:

  • Studii superioare, in domeniul economic, medical sau de management;
  • Cunostinte in domeniul medical
  • Limba engleza scris si vorbit la nivel avansat;
  • Cunostinte bune de operare PC MS Office;
  • Carnet de conducere categoria B
  • Abilitati de planificare, implementare, conducere si control
  • Abilitati de coordonare si organizare a echipelor care asigura serviciile clinice
  • Abilitati bune de comunicare si oratorice
  • Persoana trebuie sa aiba competenta de a gestiona si manageria o echipa multi disciplinara
  • Activitatea in domeniul medical, interactionarea cu CAS reprezinta un avantaj;

 

Descrierea postului

  • Coordonarea activitatii serviciilor de ingrijiri paliative pentru adulti si copii oferite de Fundatia Hospice in Bucuresti
  • Asigura conducerea generala si coordonarea tuturor serviciilor de ingrijire a pacientilor furnizate de echipele Hospice din Bucuresti; asigura continuitate in ingrijirea pacientului si a familiei prin integrarea eficienta a acestor servicii.
  • Ofera sprijin managerial pentru unitatile cu paturi (adulti si copii), centrele de zi, policlinica, serviciile de stomaterapie, bereavement, consiliere  psihologica, spirituala si departamentul social din Bucuresti.
  • Ofera sprijin managerial pentru serviciile administrative (curatenie, intretinere, transport pacienti etc.), asigurandu-se ca standardele acestor servicii satisfac si indeplinesc conditiile de acordare a unei ingrijiri medicale de calitate
  • Gestioneaza eficient bugetul pentru serviciile din Bucuresti,
  • Se asigura ca toate procedurile sunt in vigoare si cunoscute in intreaga organizatie
  • Stabileste un sistem eficient de comunicare cu tot personalul din Bucuresti, se asigura ca personalul este informat despre schimbari, dezvoltari si activitatea Hospice-ului.
  • Dezvolta si mentine relatii eficiente cu autoritatile competente in domeniul sanatatii si asistentei sociale, asigurandu-se ca sunt respectate toate prevederile legislative in domeniu.
  • Contribuie la elaborarea, mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii; respecta procedurile si protocoalele legate de acesta.
  • Raspunde de obtinerea si mentinerea acreditarilor in serviciile sociale si medicale
  • Intocmeste rapoarte si informari /statistici regulate pentru Consiliul Director
  • Intocmeste anual plan de management

Candidaţii interesaţi pot trimite un Curriculum Vitae la următoarea adresă de e-mail: recrutare@hospice.ro

Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

Organizatia îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidat.