Cerinte generale:

  • studii superioare
  • experienta minim 2 ani
  • foarte bune abilitati de comunicare
  • capacitate de organizare si planificare
  • capacitate de a respecta termene
  • spirit de observatie si atentie sporita la detalii
  • gandire analitica
  • persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres
  • seriozitate si confidentialitate
  • cunostinte bune operare PC MS Office (Word, Excel, navigare internet, Outlook)
  • cunostinte limba engleza scris/vorbit

 

Responsabilitati:

  • indeplineste activitati de secretariat si asistenta, suport managerial acordat Directorului Executiv;
  • preluarea corespondentei electronice a Fundatiei, formularea si transmiterea de raspunsuri si redistribuirea mesajelor catre persoanele carora li se adreseaza si care pot raspunde corespunzator la acestea; se asigura ca raspunsurile sunt trimise in timp util;
  • redactarea corespondentei  necesare desfasurarii activitatii zilnice;
  • asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
  • organizare/coordonare agende in vederea stabilirii sedintelor; oferirea de sprijin in organizarea sedintelor si redactarea proceselor verbale;
  • pregatirea, promovarea si organizarea, sub indrumarea persoanelor responsabile, a intalnirilor (sedinte, ateliere de lucru, prezentari produse, videoconferinte, cursuri, etc.);
  • faciliteaza si eficientizeaza procesul de comunicare interna;
  • organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate;
  • elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
  • realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern;
  • participarea la evenimente educationale, in concordanta cu abilitatile si cunostintele dobandite;
  • facilitarea si organizarea relatiei cu partenerii externi implicati in colaborari in domeniul serviciilor pentru pacienti si familii;
  • organizarea sedintelor de Consiliu Director, intocmirea minutelor si diseminarea informatiei;
  • oferirea suportului permanent Directorului Executiv si membrilor Consiliului Director.

Puteti aplica pentru acest post trimitand un CV si o scrisoare de intentie la adresa de email: recrutare@hospice.ro