Cerinte generale:

–              studii superioare

–              experienta minim 2 ani

–              foarte bune abilitati de comunicare

–              capacitate de organizare si planificare

–              capacitate de a respecta termene

–              spirit de observatie si atentie sporita la detalii

–              gandire analitica

–              persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres

–              seriozitate si confidentialitate

–              cunostinte bune operare PC MSOffice (Word, Excel, navigare internet, Outlook)

–              cunostinte limba engleza scris/vorvit

Responsabilitati:

–              indeplineste activitati de secretariat si asistenta, suport managerial acordat Directorului Executiv;

–              preluarea corespondentei electronice a Fundatiei, formularea si transmiterea  de raspunsuri si redistribuirea mesajelor catre persoanele carora li se adreseaza si care pot raspunde corespunzator la acestea; se asigura ca raspunsurile sunt trimise in timp util.

–              redactarea corespondentei  necesare desfasurarii activitatii zilnice;

–              asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;

–              organizare/coordonare agende in vederea stabilirii sedintelor; oferirea de sprijin in organizarea sedintelor si redactarea proceselor verbale;

–              pregatirea, promovarea si organizarea, sub indrumarea persoanelor  responsabile, a intalnirilor (sedinte, ateliere de lucru, prezentari produse, videoconferinte, cursuri etc.);

–              faciliteaza si eficientizeaza procesul de comunicare interna

–              organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate

–              elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;

–              realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern;

–              participarea la evenimente educationale, in concordanta cu abilitatile si cunostintele dobandite;

–              facilitarea si organizarea relatiei cu partenerii externi implicati in colaborari in domeniul serviciilor pentru pacienti si familii.

–              organizarea sedintelor de Consiliu Director, intocmirea minutelor si diseminarea informatiei;

–              oferirea suportului permanent Directorului Executiv si membrilor Consiliului Director.

Puteti aplica pentru acest post trimitand un CV si o scrisoare de intentie la adresa de email: recrutare@hospice.ro