Aduci mereu cele mai convingătoare argumente într-o dezbatere? Ne-ar plăcea să ne cucerești și pe noi cu farmecul tău. Dacă ești o persoană sociabilă și accepți cu plăcere provocările, lupta e pe jumătate câștigată. Pentru cealaltă jumătate, te așteptăm cu drag la o cafea.

 Cerințe generale:

  • Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil: comunicare, jurnalism, marketing, stiinte umaniste sau alte domenii relevante) ;
  • Experienta anterioara pe o pozitie similara sau in domeniile Marketing, Vanzari, Relatii Publice, Call Center, prezinta un avantaj;
  • Limba engleza scris/vorbit nivel avansat.
  • Cunostinte bune operare PC Pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) navigare internet;

 APTITUDINI:

  • Excelente abilitati de prezentare, comunicare orala si scrisa, sociale, de relationare, de reprezentare;
  • Crede in misiunea, viziunea si valorile organizatiei;
  • Confortabil in rolul de a solicita fonduri si servicii probono pentru organizatie;
  • Prezenta placuta, degajata, credibila;
  • Persoana organizata, atenta la detalii, capabila sa-si gestioneze timpul eficient si sa lucreze sub presiune, creativa, temerara;
  • Capacitate de a lucra foarte bine in echipa, bune abilitati de relationare cu diferite niveluri ale organizatiei;
  • Foarte bune abilitati de organizare; capacitate de analiza si planificare;
  • Disponibilitate pentru a lucra peste program si in weekend cand situatia o cere

DESCRIEREA POSTULUI

  • Identifica potentiali sponsori si alti parteneri care pot sustine activitatea fundatiei;
  • Face abordari directe si prezentari pentru obtinerea de sponsorizari in bani, produse sau servicii, pentru obtinerea de donatii salariale sau recurente;
  • Dezvolta relatiile cu companiile si persoanele fizice care sustin fundatia, urmarind crearea unui parteneriat echitabil si pe termen lung;
  • Coordoneaza proiecte (campanii sau evenimente) sau face parte din echipa de suport a proiectelor cuprinse in planul de fundraising pentru anul in curs;
  • Planifica, deruleaza, raporteaza și evalueaza programele de fundraising pe care le coordoneaza;
  • Identifica oportunitati si cauta idei pentru dezvoltarea de noi programe de fundraising;
  • Colaboreaza cu echipa de comunicare pentru dezvoltarea materialelor de comunicare necesare implementarii proiectelor;
  • Colaboreaza cu coordonatorul de voluntari si cu echipa de voluntari in organizarea de evenimente si implementarea de campanii;
  • Contribuie la elaborarea planului anual de fundraising (bugetul de venituri din programele de fundraising si cheltuieli pentru fundraising, atragerea unui numar planificat de donatori si sponsori noi);
  • Contribuie la programul permanent de cultivare si dezvoltare a unei baze de donatori ai fundatiei;
  • Opereaza zilnic in baza de date si inregistreaza corect si complet contactele efectuate si tine legatura cu contactele pe care le-a initiat, trimite scrisori de multumire, materiale informative si la nevoie documente si rapoarte catre donatori si sponsori;
  • Promoveaza HOSPICE Casa Sperantei la nivel local si national, avand la baza viziunea, misiunea si valorile organizatiei;
  • Reprezinta fundatia la diferite evenimente din comunitate

 

Puteti aplica pentru acest post trimitand un CV si o scrisoare de intentie in care motivati de ce ati ales HOSPICE Casa Sperantei, pana la data de 7.10.2018, la adresa de email: gabriela.cozmescu@hospice.ro

NOTĂ: Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
Nu vor fi luate in considerare candidaturile care nu vor indeplini conditiile minimale solicitate in specificatiile postului.