Ne mărim echipa de oameni faini, care prin energie, încrederea în forțele proprii, spirit de inițiativă și empatie își propun să schimbe lumea.

Ești persoana pe care o cautăm dacă:

  • ai bune abilități de comunicare și prezentare – te exprimi ușor, îți place să comunici și ai mereu argumente pentru a-ți susține ideile;
  • îți place să socializezi, să lucrezi în echipă și să cunoști oameni noi;
  • te adaptezi ușor în orice situație;
  • înveți repede, vrei să fii bun în ceea ce faci și ne putem baza pe seriozitatea cu care te implici în proiect;
  • vrei să dăruiești câteva ore din timpul tău pentru a face bine.

Ce înseamnă să fii Fundraiser Stradal la HOSPICE Casa Speranței:

  • abordezi persoane în locuri publice, în spații comerciale sau de birouri ori în cadrul unor evenimente, pentru prezentarea activității HOSPICE Casa Speranței și a modului de susținere a fundației;
  • promovezi imaginea organizației în timpul acestei activități;
  • ai alături o super echipă și un coordonator care te îndrumă pas cu pas;
  • ești disponibil să te deplasezi în Brașov și, ocazional, în alte localități.

Îți oferim:

  • Salariu și bonusuri în funcție de performanță;
  • Program flexibil – împreună cu coordonatorul echipei, tu alegi când și cât vrei să lucrezi într-o săptămână;
  • Traininguri și moduri de învățare practice și interactive, prin care vei dobândi/ îți vei perfecționa abilitățile de comunicare și fundraising (așadar, nu e necesară experiența, învățăm împreună);
  • Ocazia de a face bine, de a avea un impact semnificativ în viața copiilor și adulților care trăiesc cu o boală incurabilă.

Cum aplici:

Trimite-ne până pe data de 7 decembrie 2018 un mail cu CV-ul tău la adresa carmen.craciun@hospice.ro și spune-ne ce înseamnă să faci bine, în viziunea ta. Noi te sunăm, ne întâlnim, discutăm și apoi putem porni împreună pe calea faptelor bune.

Ce este Debitul Direct:

O modalitate de sprijin financiar lunar pentru HOSPICE Casa Speranței. Prin semnarea unui mandat de debitare directă și a unui contract de sponsorizare în prezența fundraiserilor stradali HOSPICE Casa Speranței, cei care doresc să ajute cauza noastră oferă alinare, speranță și puterea de a merge mai departe celor peste 4000 de pacienți cu boli incurabile și familiilor acestora, care se află anual în grija fundației.


Despre HOSPICE Casa Speranței

HOSPICE Casa Sperantei, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România. HOSPICE este cea mai mare fundație din țară care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.

Organizația are două centre cu servicii integrate, în Brașov și București, și echipe mobile în Făgăraș și Zărnești, pentru îngrijirea persoanelor diagnosticate cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere. În cei 26 de ani de existență, HOSPICE a adus alinare și speranță pentru peste 26.000 de copii și adulti cu boli incurabile.

 

HOSPICE Casa Speranței respectă prevederile Regulamentului General pentru Protecția Datelor (GDPR). Fundația HOSPICE Casa Speranței este înregistrată ca operator în Registrul Național de Evidență a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal al ANSPDCP cu nr. 16381/09.05.2012 (conform Legii 677/2001)

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate.

Prin transmiterea datelor dvs.personale vă exprimați acordul expres și neechivoc ca aceste date să fie prelucrate. Procesam aceste date doar în scopuri de recrutare.

Am dori sa păstrăm aceste date până în momentul ocupării poziției vacante. Nu putem estima cu exactitate perioada, dar vom considera perioada ca fiind încheiată atunci când un candidat acceptă propunerea noastră pentru poziția vacantă.Când perioada respectiva s-a încheiat, fie vom șterge datele personale, fie vă vom informa că le vom menține în baza noastră de date pentru poziții viitoare.

Vă asigurăm că nu vom oferi niciodată informații despre dumneavoastră altor companii care au în vedere programe de marketing.