Cerinte generale:

· Absolvent al unei forme de invatamant superioare

· Experienta anterioara pe o pozitie similara sau in domeniile Bancar, Vanzari, Relatii Publice, Call Center, prezinta un avantaj;

· Limba engleza scris/vorbit nivel avansat.

· Cunostinte bune operare PC Pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) navigare internet;

Program de lucru: de luni pana vineri, interval orar 09.00 -17.00; disponibilitate pentru a lucra peste program si in weekend, cand situatia o cere Norma de lucru: 8 h/zi Durata contract: nedeterminata

Aptitudini:

· Excelente abilitati de prezentare, comunicare orala si scrisa, sociale, de relationare, de reprezentare;

· Confortabil in rolul de a ︁solicita fonduri si servicii probono pentru organizatie;

· Prezenta placuta, degajata, credibila;

· Persoana organizata, atenta la detalii, capabila sa-si gestioneze timpul eficient si sa lucreze sub presiune, creativa, temerara;

· Capacitate de a lucra foarte bine in echipa, bune abilitati de relationare cu diferite niveluri ale organizatiei;

· Foarte bune abilitati de organizare; capacitate de analiza si planificare;

Descrierea postului:

· Identifica potentiali sponsori si alti parteneri care pot sustine activitatea fundatiei;

· Face abordari directe si prezentari pentru obtinerea de sponsorizari in bani, produse sau servicii, pentru obtinerea de donatii salariale sau recurente;

· Dezvolta relatiile cu companiile si persoanele fizice care sustin fundatia, urmarind crearea unui parteneriat echitabil si pe termen lung;· Coordoneaza proiecte (campanii sau evenimente) sau face parte din echipa de suport a proiectelor cuprinse in planul de fundraising pentru anul in curs;

· Planifica, deruleaza, raporteaza și evalueaza programele de fundraising pe care le coordoneaza;

· Identifica oportunitati si cauta idei pentru dezvoltarea de noi programe de fundraising;

· Colaboreaza cu echipa de comunicare pentru dezvoltarea materialelor de comunicare necesare implementarii proiectelor;

· Colaboreaza cu coordonatorul de voluntari si cu echipa de voluntari in organizarea de evenimente si implementarea de campanii;

· Contribuie la elaborarea planului anual de fundraising (bugetul de venituri din programele de fundraising si cheltuieli pentru fundraising, atragerea unui numar planificat de donatori si sponsori noi);

· Contribuie la programul permanent de cultivare si dezvoltare a unei baze de donatori ai fundatiei;

· Opereaza zilnic in baza de date si inregistreaza corect si complet contactele efectuate si tine legatura cu contactele pe care le-a initiat, trimite scrisori de multumire, materiale informative si la nevoie documente si rapoarte catre donatori si sponsori;

· Promoveaza HOSPICE Casa Sperantei la nivel local si national, avand la baza viziunea, misiunea si valorile organizatiei;

· Reprezinta fundatia la diferite evenimente din comunitate

Beneficii:

· 24 zile de concediu de odihna, anual;

· 1 zi libera pentru ziua de nastere a salariatului;

· 1 zi libera de Ziua Mondiala a Sanatatii;

· Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi;

· Abonament servicii medicale si asigurare in regim privat

· Abonament Bookster;

· Activitate într-un mediu plăcut și profesionist.

 

Candidaţii interesaţi pot trimite un CV la următoarea adresă de email: recrutare@hospice.ro.

Va rugam ca aplicatia dumneavoastra sa fie insotita de o scrisoare de intentie in care motivati de ce ati ales HOSPICE Casa Sperantei. Toate aplicatiile vor fi studiate, vor fi contactati doar candidatii considerati a fi eligibili pentru urmatorii pasi ai procesului de recrutare.