Calități necesare

  • Dragoste de oameni; empatie
  • Abilități bune de comunicare
  • Personalitate pozitivă și spirit de echipă
  • Atenție distributivă
  • Prezență fizică îngrijită

Normă de lucru: 8 h/zi, de luni până vineri

Durată contract: perioadă nedeterminată

 Calități de dorit

  • Bune abilități de organizare a activității proprii
  • Ascultător activ
  • Atenție la detalii
  • Flexibilitate
  • Onestitate
  • Proactivitate

Cerințe generale:

  • Minim studii medii
  • Cunoașterea limbii engleze (nivel minim A2)
  • Abilitatea utilizării PC și a aplicațiilor uzuale

Constituie avantaj

  • Experiența în domeniu

 

 Oferta Fundației:

  • Loc de muncă stabil, cu perspective de dezvoltare, într-o organizație cu baze solide și recunoaștere la nivel național și internațional ca Centru de Excelență
  • Apartenența la o echipă de profesioniști, uniți de o misiune nobilă și motivați de valori ca: speranță, grijă, calitatea vieții, demnitate, compasiune

 Misiunea Hospice

Îngrijim cu profesionalism și dăruire copii și adulți care trăiesc cu o boală incurabilă, oferind servicii specializate pentru ei și familiile lor. Dezvoltăm îngrijirea paliativă la nivel naţional și internațional prin informare, educație, consultanță și îmbunătățirea legislației.

Descrierea postului:

Răspunde ca prim contact (față în față sau telefonic) solicitanților serviciilor furnizate de Fundație; facilitează legătura cu persoane fizice sau juridice care sprijină activitatea Fundației precum și vizitele autorităților în recepția Fundației

Principalele responsabilități ale postului:

  • răspunde cu amabilitate și empatie tuturor solicitărilor venite din comunitate, într-un mod cald și suportiv
  • întâmpină pacienții/familiile acestora și le oferă informațiile solicitate de către aceștia; informează solicitanții despre serviciile HOSPICE și drepturile pe care le au în relația cu Fundația; înmânează pacienților sau familiilor acestora formularele necesare înscrierii în evidența HOSPICE sau obținerii drepturilor legale;
  • programează pacienții conform serviciilor solicitate;
  • furnizează cu amabilitate informațiile solicitate de către orice persoană din afara HOSPICE sau de către orice angajat HOSPICE respectând principiul confidentialitatii și protecției datelor personale;
  • primește persoanele din afara HOSPICE și le îndrumă spre departamentele competente;
  • preia toate apelurile telefonice și le redirectioneaza în funcție de cererea interlocutorului;
  • ține evidența solicitărilor directe și a apelurilor telefonice în absența persoanelor căutate și asigură operativ informarea acestora
  • informează toți vizitatorii despre campaniile comunitare de strângere de fonduri (ex 3,5%)
  • asigură aspectul plăcut și primitor al recepției și spațiilor adiacente

 

 Beneficii:

  • 24 zile de concediu de odihnă, anual;
  • 1 zi liberă aferentă zilei de naștere și 1 zi liberă de Ziua Mondială a Sănătății;
  • Tichete de masa în valoare de 20 lei/zi;
  • Abonament Bookster;

 

 

Candidatii interesați sunt rugați să trimită Curriculum Vitae și scrisoare de intenție la următoarea adresă de e-mail: recrutare@hospice.ro

 

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate.