Descrierea jobului
Căutăm un specialist social-media care să se alăture echipei HOSPICE Casa Speranței din BRASOV. Sau, altfel spus, căutăm un STORYTELLER care poate transmite, prin cuvintele potrivite, poveștile despre curaj, încercări, despre felul în care speranța ajunge să cântărească atât de mult în evoluția unui destin.
Ce căutăm? Un specialist pe zona de CONTENT, care să gestioneze paginile de social media ale organizației (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube). Un specialist care, creativ și cu multă empatie, să prezinte #poveștileHOSPICE. Iar la HOSPICE, poveștile se scriu (aproape) singure dacă ai răbdarea de a asculta, de a pune întrebările-cheie, de a extrage punctele culminante.
Program de lucru; 8 h/zi
Cerinte generale
- Cum spune şi anunţul, căutăm pe cineva care să aibă cuvintele la el şi să ştie să spună povești
- Studii superioare în oricare dintre domeniile: Marketing, Comunicare, Jurnalism
- 3+ ani experienţă în marketing digital sau social media
- Noţiuni avansate de lucru cu platformele de social media (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, etc.)
- Inţelegerea statisticilor social media şi abilitatea de a interpreta rezultatele analitice pentru a opera schimbări eficiente care să ducă la creşterea eficienţei campaniilor social media.
- Limba engleză la nivel avansat
- Ne dorim pe cineva optimist, pasionat de poveşti şi comunicare online, capabil de MULTI-TASKING si care să nu se lase intimidat de deadline-uri presante.
- Cunoştinţe în Photoshop, Final Cut Pro, Premiere Pro, sau alt soft de editare constituie un mare plus.
Principale responsabilitati
- Să gestioneze paginile social media ale organizaţiei;
- Să construiască şi să execute strategia de social media a organizaţiei bazată pe obiectivele de comunicare ale organizaţiei;
- Să elaboreze calendarul de postări şi să se asigure că toate iniţiativele organizaţiei au o prezenţă consistentă în social media.
- Să optimizeze paginile organizaţiei pentru a mări vizibilitatea conţinutului social media.
- Să modereze content user-generated în concordanţă cu politicile organizaţiei.
- Să urmărească şi să analizeze rapoartele de analytics astfel încât să poată dobândi informaţii relevante legate de traffic, demografice şi eficienţă pentru a îmbunătăţi rata de conversii.
- Să colaboreze cu celelalte departamente astfel încât să fie întotdeauna la curent cu noutăţile şi cu nevoile organizaţiei.
- Să dezvolte campanii online pentru suportul echipei de Fundraising.
- Să dezvolte şi să menţină relaţia cu influencerii din mediul online.
- Si cel mai important… Content, content, content. Ne dorim un artist al cuvintelor care sa reuşească să transmită emoţiile HOSPICE către publicul larg. Dezvoltarea unui blog de HOSpoveşti.
Beneficii
- 24 zile de concediu de odihna, anual;
- 1 zi libera aferenta zilei de nastere;
- 1 zi libera de Ziua Mondiala a Sanatatii;
- Tichete de masa in valoare de 30 lei/zi;
- Activitate într-un mediu plăcut și profesionist.
Candidatii interesati pot trimite CV-ul la adresa de e-mail: recrutare@hospice.ro.