La invitatia Carrefour, 29 de companii s-au reunit in cadrul unui concert caritabil, desfasurat la Opera Nationala, luni, 9 decembrie. Andra si invitatii sai, alaturi de Orchestra Simfonica Bucuresti, sub bagheta dirijorului Andrei Tudor si cu interventia scenica a lui Cristian Leonte, au concertat in fata a peste 800 de invitati, companii si vedete, in beneficiul pacientilor de la HOSPICE Casa Sperantei.

WDP, Prime Kapital, DN1 Value Center, Nepi Rockcastle, Renovatio Trading, Element Industrial, Cushman Wakefield Echinox, AFI Cotroceni, P3 Logistic Parks, CBRE, Albalact, Mastercard, RBC, Smart ID, BRD Finance, BRD Societe Generale, Immofinanz, One United Properties, EY, Havas, Tuca Zbarcea & Asociatii, Veranda Mall, Publicis, EMI, Graffiti PR, Marsh, Amalia Nastase Communication, Forbes si Forbes Life si-au unit eforturile intr-o initiativa ce a avut ca scop cresterea gradului de constientizare pentru implicarea civica.

Indemnul unitar al acestora a fost legat de utilizarea instrumentelor financiare, deductibile fiscal, precum redirectionarea impozitului pe profit (in cuantum de 20%) in cazul companiilor sau a impozitului pe venit (in cuantum de 2%) pentru persoanele fizice, catre cauze sociale. Prin aderarea la acest efort comun pentru HOSPICE Casa Sperantei, cele 30 de companii si artistii sustinatori isi doresc sa creeze valoare nu doar sustenabila, ci si scalabila pe termen lung.

Donatiile rezultate in urma concertului merg catre HOSPICE Casa Sperantei si asigura 2 milioane de minute de ingrijire paliativa. Ingrijirea paliativa isi propune sa imbunatateasca calitatea vietii pacientilor si a familiilor lor atunci cand se confrunta cu o boala incurabila, prin servicii medicale si sprijin social, consiliere psiho-emotionala si spirituala atat pentru pacienti, cat si pentru familiile lor.

”Dincolo de contributia reala, palpabila, adusa pacientilor de la HOSPICE Casa Sperantei, Centru de Excelenta pentru ingrijire paliativa din sud-estul Europei, acest eveniment sta ca o dovada a faptului ca binele nu lasa loc rivalitatilor de niciun fel. Cum HOSPICE sunt campioni in lumea binelui, la fel, in aceasta seara, 30 de companii si-au unit fortele pentru o cauza comuna. Este o performanta de care suntem mandri si pentru care le multumim celor care au raspuns apelului nostru”, a declarat Anca Damour, Executive Board Member, Carrefour Romania.

Pe scena, au urcat – rand pe rand – sa cante alaturi de Andra, artisti si vedete precum: Bodo (Proconsul), Mircea Radu, Mioara Velicu, Liviu Teodorescu, Paula Herlo, Narcisa Suciu, si chiar si fetita de doar 4 ani a cuplului Andra si Catalin Maruta, Eva, intr-un moment foarte emotionant pentru intreaga audienta.

Avem 4.000 de motive pentru care sa luptam zi de zi, acesta este numarul pacientilor pe care HOSPICE Casa Sperantei ii ingrijeste in prezent. Gestul facut de Carrefour si toti partenerii, de Andra, de toti artistii care au urcat pe scena, de Orchestra Simfonica Bucuresti si de dirijorul Andrei Tudor, ne face sa simtim ca avem si milioane de prieteni in jur. Iar pentru asta suntem extrem de recunoscatori!”, a spus Mirela Nemtanu, Director Executiv Fundatia HOSPICE Casa Sperantei.

Craciunul a fost intotdeauna un moment important in familia noastra. As vrea ca prin acest concert sa reusim sa aducem sarbatori fericite pentru cei mai putin norocosi dintre noi. Am cantat cu gandul la toti cei care au nevoie de speranta, de momente de liniste in pragul Sarbatorilor de iarna si au nevoie sa creada intr-un viitor mai bun, ca sa poata gasi puterea sa lupte in fiecare zi. “, a completat vedeta serii, Andra.

***

Despre Andra:

Andra este unul dintre cei mai de succes artiști din Romania. Cantă de la varsta de doar 13 ani, moment in care a și fost remarcată de un producător. De atunci, au trecut 19 ani, timp in care a cucerit publicul roman atat cu vocea ei extraordinară, cat și cu sinceritatea și modestia dovedite constant. Nu e de mirare că este atat de iubită și așteptată cu nerăbdare in toate orașele Romaniei și peste hotare, intrucat versatilitatea ei i-a permis să abordeze mai multe stiluri, de la pop, la melodii cu influențe rock, latino, cat și muzica tradițională. Concertele ei, “Iubirea Schimbă Tot”, “Aievea” sau “Tradițional”, au fost ținute cu casa inchisă atat in țară, cat și la Londra sau Chișinău. Insă fani a caștigat și la nivel internațional prin colaborări importante: “Without you“, o piesă cu David Bisbal, deținător al mai multor premii Latin Grammy, a doborat un record de vizualizări in ziua lansării. Versiunea in limba romana a piesei “Nos Fuimos Lejos”, in colaborare cu Descemer Bueno și Enrique Iglesias a depășit pe Youtube numărul de vizualizări al variantei originale. Andra este dedicată cauzelor sociale, dorindu-și să inspire prin propriul exemplu și implicandu-se in proiecte caritabile adesea.

Despre HOSPICE Casa Sperantei:

HOSPICE Casa Sperantei este o organizatie non-profit, infiintata la Brasov, in 1992. HOSPICE a fost fondata pentru a se asigura ca tot mai multi pacienti din Romania – care sufera de o boala incurabila – primesc ingrijiri paliative adecvate, la momentul potrivit, pentru a putea trai fiecare moment cu demnitate, alaturi de familiile lor.

Impreuna vom contribui pentru dezvoltarea unei serii de programe in 2020, sprijinind echipele medicale si dedicate, pentru a oferi servicii specializate pentru ei si familiile lor. Aceasta se traduce prin mai mult timp de calitate, mai multa liniste si amintiri mai bune pentru ei.

Despre Carrefour:
In Romania, grupul Carrefour ofera clientilor sai multiple posibilitati de a face cumparaturi, atat in cele de magazine din tara, cat si prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde in ţara sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibila gratuit in Google Play si App Store, Carrefour le ofera clientilor din cele 24 orase posibilitatea de a face cumparaturi din peste 50.000 de produse la pret de hipermarket, livrate in 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clientii din mai multe orase pot comanda o varietate mare de preparate, atat din sectiunea de gastronomie a Carrefour, cat si de la restaurantele locale, livrare gratuita si multiple metode de plata (cash, card, tichete de masa).

Carrefour a dezvoltat pentru clientii sai mijloace inovatoare de plata, precum aplicatia „Carrefour Pay”, prin intermediul careia acestia pot verifica preţurile din magazin sau plati cumparaturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuand seria inovatiilor, anul trecut, Carrefour a lansat in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea sa scanze si sa plateasca singuri, in acelasi loc, produsele cumparate.

Carrefour sustine comunitatile in care activeaza prin programe relevante, astfel ca, in 2017, retailerul a lansat, in premiera in Romania, Cooperativa Agricola Carrefour Varasti, prima de acest gen fondata alaturi de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clientii Carrefour producatorii agricoli romani cu produse de calitate si le ofera acestora oportunitatea de a accesa o piata de desfacere sustenabila. Ca parte a aceluiasi demers strategic, Carrefour a lansat in luna martie 2019 Crestem Romania BIO, un program national pentru sustinerea conversiei fermierilor romani la Agricultura BIO si promovarea produselor BIO romanesti. Programul reprezinta un angajament pe termen lung si a fost deschis oricarui fermier roman care a dorit sa fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea in Romania un segment puternic de producatori certificati BIO, care sa poata oferi romanilor sansa de a manca mai bine.  In luna iulie, Carrefour Romania a lansat “Punem pret pe plastic”, un program de economie circulara adresat reducerii cantitatii de ambalaje din plastic si introducerii plasticului intr-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire si reciclare. In cadrul programului, initiativa Plata cu PET-ul a ajuns in 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orase: Bucuresti (Baneasa si ParkLake), Constanta, Buzau, Cluj, Oradea si Timisoara. In fiecare oras, timp de 10 zile oamenii au putut aduce PET-uri in schimbul fructelor si legumelor provenite de la producatori locali. Initiativa a adunat un numar de 264.000 de PET-uri pentru 54.000 kg fructe si legume de sezon.