Luarea în evidență a pacienților

ACTE NECESARE PENTRU LUAREA ÎN EVIDENŢĂ

  • Bilet de trimitere de la medicul de familie si la solicitare de la medicul specialist Oncolog (pentru pacientul cu patologie maligna), alt medic specialist pentru patologia pediatrica
  • Formular de solicitare servicii ( se completeaza la sediul Fundatiei Hospice Casa Sperantei impreuna cu medicul sau asistentul medical)
  • Copie B.I. sau C.I ( copie CI apartinator)
  • Dovada calitatii de asigurat ( card de sanatate/ adeverinta de asigurat)
  • Persoane salariate: Adeverinta de la locul de munca din care sa reiasa numarul de zile de Concediu medical pe ultimile 12 luni
  • Pensionari: Cardul de sanatate si Cuponul de pensie din ultima luna (original sau copie)
  • Copii: Certificatul de nastere (copie si original) sau CI la cei peste 14 ani
  • Someri: Cardul de sanatate si Adeverinta de somaj sau xerocopie dupa carnetul de somaj
  • Persoane fara venit: Adeverinta eliberata de la Casa de Asigurari de Sanatate privind plata asigurarii medicale sau dovada de coasigurat sau Cardul de Sanatate
  • Documente care sa ateste diagnosticul (bilete de iesire din spital, imunohistochimie sau histopatologic, CT, RMN, scrisoare medicala)
  • Investigatii de laborator recente (analize, rezultate imagistica, etc.)
  • Certificat de incadrare in grad de handicap ( daca exista)

Pentru a putea beneficia de consultatii in ambulatoriu, biletul de trimitere se emite de catre medicul de familie sau de specialitate, in care sa fie specificat:

  • La punctul nr 1: catre Ingrijire Paliativa- ambulatoriu
  • La punctul nr. 4: Diagnosticul oncologic si codul de diagnostic oncologic. Exemplu: Tumora maligna san/ cod 124 , bifat pe cronic.
  • La punctul nr. 6 : Rog consult/ examen de specialitate.

 Pentru a beneficia de internare , bilet de trimitere se emite de la medicul de famile sau de specialitate si trebuie sa contina:

  • La punctul nr 1: catre Ingrijire Paliativa- internare
  • La punctul nr. 4: Diagnosticul oncologic si codul de diagnostic oncologic. Exemplu: Tumora maligna san/ cod 124 , bifat pe cronic.
  • La punctul nr. 6 : Rog internare.

 

Program ambulatoriu:

Dr. Haratu Marina: Luni – Vineri : 08-15

Asistent medical :

Irina Stoica: luni -vineri 8-16

Kerai Adriana: luni- vineri 8-16

Irina Muler: luni- vineri 8-16

 

Psiholog Mariana Verzea: Luni-vineri 8-15

Kinetoterapeut Bogdan Racovita : luni – vineri 8-15 

Dr. Cernea Jean Pierre Vincent: Luni – Vineri : 15-18.30

 

Asistent medical:

Mihaela Coltan :
Luni -miercuri si vineri : 8-16
Marti si joi: 10.30-18.30

Roxana Tudose:
Luni -miercuri si vineri : 10.30-18.30
Marti si joi: 8-16

Pentru programari , informatii sau detalii suplimentare ne puteti gasi de luni pana vineri in intervalul 9-16 la unul din numerele de telefon 0372.706.210 sau 0372.706.208 sau prin email la adresa : ciphospice@hospice.ro sau hospice@ hospice.ro.

Descarcă Formularul de solicitare servicii:

Brașov

Format PDF Format Word

București

Format PDF Format Word

EVALUAREA MEDICALĂ INIŢIALĂ

Dupa ce pacientii adulti sau copii sunt preluati in evidenta HOSPICE Casa Sperantei, urmeaza evaluarea medicala initiala realizata de un medic al organizatiei noastre fie in cabinetul fundatiei, fie la domiciliul bolnavului.

In urma acestei prime consultatii, pacientul este preluat de unul dintre serviciile noastre de ingrijire. In functie de concluziile evaluarii initiale, se poate recomanda ingrijirea la domiciliu, internarea in unitatea cu paturi sau frecventarea centrului de zi. Exista, de asemenea, cazuri in care medicul HOSPICE poate recomanda reluarea radioterapiei sau a chimioterapiei la Spitalul de Oncologie, pentru ca apoi pacientul sa intre in ingrijirea HOSPICE.

Program preluarea dosarelor București:

LUNI – VINERI de la 9:00 la 11:00,

Programări telefonice

0372 706 210 | 0372 706 208 | 0213 263 771