Luarea în evidență a pacienților
Acte necesare
- Copie B.I. sau C.I (copie CI aparținător)
- Documente care să ateste diagnosticul (bilete de ieșire din spital, imunohistochimie sau histopatologic, CT, RMN, scrisoare medicală)
- Investigații de laborator recente (analize, rezultate imagistică, etc.)
- Certificat de incadrare in grad de handicap (daca există)
- Notă privind datele cu caracter personal Descarcă [Word]
Verificarea actelor se va face în termenul de 48 de ore (zile lucrătoare)
Pacientul sau familia sa vor fi contactați telefonic de catre asistentul medical sau medicul din ambulator, pentru a confirma preluarea dosarului si a realiza evaluarea inițială, în funcție de disponibilitatea echipei medicale.
Pentru a putea beneficia de consultatii in ambulatoriu, biletul de trimitere se emite de catre medicul de familie sau de specialitate, in care sa fie specificat:
- La punctul nr 1: catre Ingrijire Paliativa- ambulatoriu
- La punctul nr. 4: Diagnosticul oncologic si codul de diagnostic oncologic. Exemplu: Tumora maligna san/ cod 124 , bifat pe cronic.
- La punctul nr. 6 : Rog consult/ examen de specialitate.
Pentru a beneficia de internare , biletul de trimitere se emite de către medicul de
famile sau de specialitate și trebuie să conţină:
- La punctul nr 1: catre Ingrijire Paliativa- internare
- La punctul nr. 4: Diagnosticul oncologic si codul de diagnostic oncologic. Exemplu: Tumora maligna san/ cod 124 , bifat pe cronic.
- La punctul nr. 6 : Rog internare.
Trimiterea documentelor:
- ONLINE prin intermediul formularului de solicitare servicii,
- fizic la sediile Fundaţiei,
- prin e-mail la adresa: acte@hospice.ro
Solicită ONLINE serviciile HOSPICE
completează online formularul pentru a solicita serviciile oferite.
Pentru Făgăraș și Zărnești, pacienţii vor fi luaţi în evidenţă prin completarea formularului pentru Brașov.
Sau poţi descărca formularul pentru a îl completa de mână:
Brașov: Format PDF Format Word
București: Format PDF Format Word
Pacientul sau familia sa vor fi contactați telefonic de către asistentul medical sau medicul din ambulator, pentru a confirma preluarea dosarului și a realiza evaluarea inițială, în funcție de disponibilitatea echipei medicale.
Evaluarea medicală iniţială
Dupa ce pacientii adulti sau copii sunt preluati in evidenta HOSPICE Casa Sperantei, urmeaza evaluarea medicala initiala realizata de un medic al organizatiei noastre fie in cabinetul fundatiei, fie la domiciliul bolnavului.
In urma acestei prime consultatii, pacientul este preluat de unul dintre serviciile noastre de ingrijire. In functie de concluziile evaluarii initiale, se poate recomanda ingrijirea la domiciliu, internarea in unitatea cu paturi sau frecventarea centrului de zi. Exista, de asemenea, cazuri in care medicul HOSPICE poate recomanda reluarea radioterapiei sau a chimioterapiei la Spitalul de Oncologie, pentru ca apoi pacientul sa intre in ingrijirea HOSPICE.
Program preluarea dosarelor Brașov:
LUNI – VINERI de la 11:00 la 15:00
Program preluarea dosarelor București:
LUNI – VINERI de la 9:00 la 11:00