Cerințe generale:

  • Absolvent al unei forme de învățământ superioare (preferabil: comunicare, jurnalism, marketing, științe umaniste sau alte domenii relevante);
  • Experiența anterioară pe o poziție similară sau în domeniile Marketing, Vânzări, Relații Publice, Call Center, prezintă un avantaj;
  • Limba engleză scris/vorbit nivel avansat;
  • Cunoștințe bune operare PC: Pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), navigare internet;

Aptitudini:

  • Excelente abilități de prezentare, comunicare orală și scrisă, sociale, de relaționare, de reprezentare;
  • Își însușește misiunea, viziunea și valorile organizației;
  • Confortabil în rolul de a solicita fonduri și servicii probono pentru organizație;
  • Prezență plăcută, degajată, credibilă;
  • Persoană organizată, atentă la detalii, capabilă să-și gestioneze timpul eficient și să lucreze sub presiune, creativă, temerară;
  • Capacitate de a lucra foarte bine în echipă, bune abilități de relaționare cu diferite niveluri ale organizației;
  • Foarte bune abilități de organizare; capacitate de analiză și planificare;
  • Flexibilitate a programului de lucru;

Descrierea jobului

  • Identifică potențiali sponsori și alți parteneri care pot susține activitatea fundației;
  • Face abordări directe și prezentări pentru obținerea de sponsorizări în bani, produse sau servicii, pentru obținerea de donații salariale sau recurente;
  • Dezvoltă relațiile cu companiile și persoanele fizice care susțin fundația, urmărind crearea unui parteneriat echitabil și pe termen lung;
  • Coordonează proiecte (campanii sau evenimente) sau face parte din echipa de suport a proiectelor cuprinse în planul de fundraising;
  • Planifică, derulează, raportează și evaluează programele de fundraising pe care le coordonează;
  • Identifică oportunități și caută idei pentru dezvoltarea de noi programe de fundraising;
  • Colaborează cu echipa de comunicare pentru dezvoltarea materialelor de comunicare necesare implementării proiectelor;
  • Colaborează cu coordonatorul de voluntari și cu echipa de voluntari în organizarea de evenimente și implementarea de campanii;
  • Contribuie la elaborarea planului anual de fundraising (bugetul de venituri din programele de fundraising și cheltuieli pentru fundraising, atragerea unui număr planificat de donatori si sponsori noi);
  • Contribuie la programul permanent de cultivare și dezvoltare a unei baze de donatori ai fundației;
  • Operează zilnic în baza de date și înregistrează corect și complet contactele efectuate și ține legătura cu contactele pe care le-a inițiat, trimite scrisori de mulțumire, materiale informative și, la nevoie, documente și rapoarte către donatori și sponsori;
  • Promovează HOSPICE Casa Speranței la nivel local și național, având la bază viziunea, misiunea și valorile organizației;
  • Reprezintă Fundația la diferite evenimente din comunitate.

Vă rugăm ca aplicația dumneavoastră să fie însoțită de o SCRISOARE DE INTENȚIE în care motivați de ce ați ales HOSPICE Casa Speranței.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul, alături de scrisoarea de intentie, la următoarea adresă de e-mail: recrutare@hospice.ro

Toate aplicațiile vor fi analizate, urmând a fi contactați doar candidații considerați a fi eligibili pentru următorii pași ai procesului de recrutare.